Informatie over deze behandelaar

Naam: Arthur Minderop
Praktijknaam: NATUURLIQ
Omschrijving: Onze huidige manier van leven lijkt ons niet altijd gelukkig te maken. We missen ons natuurlijk gedrag en onze natuurlijke omgeving en daardoor voelen we stress en onrust. We kunnen ons beter gaan voelen en gelukkiger worden als we weer aansluiting vinden bij onze natuurlijke behoeften. Deze behoeften zijn voor ieder mens uniek. Het is het mijn missie om een zorgeloos en vrij leven voor iedereen toegankelijk te maken, door jou te leren opnieuw te verbinden met jouw natuurlijke ik, jouw ware natuur.

Wil je een gevoel van vrijheid zoals je als kind ook voelde?
Wil je een gevoel van rust ervaren?
Wil je jezelf kunnen zijn in iedere situatie?
Wil je meer tijd voor jezelf?
Wil je meer plezier in je leven?
Wil je eerlijk zijn tegen jezelf en jezelf niet continu wegcijferen?
Wil je een liefdevolle relatie met je partner?

Samen wandelend in de natuur zet ik verschillende coachingstechnieken (o.a. EFT) in die direct zorgen voor een gevoel van rust en vrijheid door dichterbij jezelf te komen. Zo zetten we jouw bewustwordingsproces in gang waarbij je erachter komt wie je bent, wat er bij je past en welke keuzes je allemaal kunt maken in je leven. Zodat ook jij een zorgelozer en vrij leven gaat leiden.

Ups en downs zijn er altijd maar je laat je er niet meer door uit het veld slaan. Je accepteert jezelf met al je unieke talenten en valkuilen.

Ik mijn opleiding EFT Level 3 afgerond bij Yvonne Toeset en daarnaast ben ik gecertificeerd Transformatie Coach en Ademcoach.
Online: Ja

Locatie & contact